Nieuwe banieren sieren Meierijstad

logo Gemeente Meierijstad

Meierijstad kleurt oranje; Nieuwe banieren sieren voortaan de belangrijke invalswegen van de drie grootste kernen in Meierijstad. Het zijn permanente uitingen van ‘Made in Meierijstad’. Dat is de eerder gestarte campagne waarin Meierijstad zichzelf op de kaart zet op onder meer de thema’s food, cultuur en ondernemerschap. Vandaag werd het eerste exemplaar geplaatst aan de Corridor in Veghel.

Van krassen knar tot toekomstige topper

In totaal worden er 52 banieren geplaatst; 7 meter hoge vlaggenmasten in sets van 4 aan weerszijde van belangrijke in-en uitgangswegen. De locaties zijn strategisch gekozen in het zicht van de vele passanten. De afbeeldingen zijn voor veel inwoners al bekend. Het zijn de gezichten van inwoners van Meierijstad die model staan voor belangrijke doelgroepen van de promotiecampagne: Toekomstige topper, Podiumbeesten, Krasse knarren, Knuffelkonten, Smaakpionier, Nieuwe maker, Game changer en Doorpakker. Wethouder Harry van Rooijen bevestigde vandaag het eerste exemplaar aan een mast langs de Corridor in Veghel. Dit samen met het jongste en het oudste gezicht van de campagne: Kim van den Broek en Harry van den Hurk.

Extra podium voor evenementen

De masten zijn permanent, maar er zullen steeds verschillende banieren te zien zijn. Het is namelijk de bedoeling dat de masten ook gebruikt gaan worden voor de aankondiging van (grotere) evenementen in de verschillende kernen van de gemeente. Wethouder van Rooijen: “We zetten in op promotie van onze gemeente. Wat is er dan logischer dat events waarmee Meierijstad zich onderscheidt, ook kunnen meeliften op deze nieuwe communicatiemiddelen. Op die manier komen zij bij een nog breder publiek in het vizier en tonen we samen wat Meierijstad concreet te bieden heeft.” De gemeente voert hierover nog gesprekken met onder meer de centrumorganisaties en organisatoren van grotere evenementen.




Tip de redactie!