De corona-crisis heeft ons het afgelopen jaar allemaal geraakt, maar weinig sectoren hebben er meer last van gehad dan de horeca. Voor bartijgers Ard Hellings en Amy Quinland was dit niet anders. Al jaren werkten zij als bekende gezichten achter de Schijndelse bars van Tapperij de Beurs en Café de Sok. Ook achter de schermen waren ze altijd flink actief met het organiseren van evenementen en het promoten van de horecazaken. En nu de deuren gesloten zijn valt dit voor hen allemaal weg.
Ard: “Ik was ondertussen wel klaar met dat thuis zitten. Ik wil graag doorpakken en door corona leek dat even niet te kunnen. Gelukkig kwam ik toen in contact met Amy. Samen hebben we bepaald dat we klaar zijn voor een nieuw avontuur.” Ard en Amy besloten te kijken naar de andere capaciteiten die ze hebben en besloten het over een hele andere boeg te gooien. De overenthousiaste Amy legt uit: “Ard is altijd al erg goed in het maken van grafische vormgeving. Ik noemde hem altijd al de ‘artwork ninja’. Zelf ben ik behoorlijk bedreven in het schrijven van teksten en het optimaal gebruiken van social media.”
Daarom hebben ze samen besloten hun krachten te bundelen en een nieuw bedrijf op te zetten. Een bedrijf dat kleine en startende bedrijven helpt met een goede huisstijl die goed vertegenwoordigd wordt op internet. Dit gaan we aanbieden in hapklare brokken. Het doel is om zo snel en praktisch te werken dat bestellingen “klaar zijn terwijl u wacht”, met een prijs die vooraf al kant en klaar is. Zo’n bedrijf kan maar één naam hebben: Klaar.
Volgens dit duo staan vrolijkheid, snelheid en scherpe prijzen centraal in alles wat ze doen, maar wat hen uniek maakt is dat je al hun diensten kunt bestellen via een webshop. Of je nu een logo, website of hekwerkbanner nodig hebt, via de website kun je je order plaatsen: Ard en Amy staan voor je Klaar!
Ard en Amy staan er niet alleen voor. Ze worden gesteund door TVE Group en Guyiday. Deze marketingreuzen weten als geen ander hoe je je het beste kan positioneren. In samenwerking met deze twee bedrijven zijn Ard en Amy helemaal klaar voor deze nieuwe uitdaging.
Kijk voor meer informatie op de website www.wijzijnklaar.com